Stichting Together One Family

Wij zijn Stichting TOF. Stichting TOF staat voor Together One Family. De stichting is ontstaan uit het gezin van Gert en Willy van den Top. Als familie proberen we ons al jaren in te zetten voor onze medemens. We zien ieder mens als waardevol schepsel van God en ons doel is om juist onze broeders en zusters die het nodig hebben, bij te staan waar nodig en waar we kunnen. Wij geloven dat onze roeping is om dienstbaar te zijn voor God en onze naasten,
ver weg en dichtbij.

Want Ik had honger en u hebt Mij te eten gegeven; Ik had dorst en u hebt Mij te drinken gegeven; Ik was een vreemdeling en u hebt Mij gastvrij onthaald. Ik was naakt en u hebt Mij gekleed; Ik ben ziek geweest en u hebt Mij bezocht; Ik was in de gevangenis en u bent bij Mij gekomen. Dan zullen de rechtvaardigen Hem antwoorden: Heere, wanneer hebben wij U hongerig gezien en te eten gegeven? Of dorstig en te drinken gegeven? Wanneer hebben wij U als een vreemdeling gezien en gastvrij onthaald, of naakt en hebben U gekleed? Wanneer hebben wij U ziek gezien of in de gevangenis en zijn bij U gekomen? En de Koning zal hun antwoorden: Voorwaar, Ik zeg u voor zover u dit voor een van deze geringste broeders van Mij gedaan hebt, hebt u dat voor Mij gedaan. (Mattheüs 25 : 35-40)