Noodhulp Oekraïne: hoe kunt u helpen?

Doneren van goederen

Wij hebben nauw contact met 1 grote kerk in Oekraine waar ze 170 vluchtelingen opvangen. Wij vervoeren voedsel en goederen naar hen toe en de kerk verdeeld dat over de opgevangen mensen en de dorpen in de regio. Soms gaan de ingezamelde goederen uit Barneveld zelfs richting het front om daar de soldaten te voorzien van voedsel.

Voor het brengen van goederen en voedsel kunt u terecht aan Korenbloemstraat 12 in Barneveld tijdens openingstijden en woensdagavond van 19.30 to 21.30

Als u een grote partij voedsel of kleding heeft of wilt doneren dan heel graag contact opnemen met Gert van den Top.

Praktische hulp

Neem contact op met Gert van den Top (tel: 06 - 22859375) als u beschikbaar bent om te helpen. We kunnen regelmatig hulp gebruiken met het sorteren en inpakken van gedoneerde goederen en het laden van een vrachtwagen.

Donatie

Natuurlijk worden er ook kosten gemaakt voor onder andere transport. Ook is uw donatie hartelijk welkom zodat er lokaal spullen aangeschaft worden voor de vluchtelingen uit Oekraïne. Uw gift is hartelijk welkom en zal volledig besteed worden aan de noodhulp aan Oekraïners.

Maak uw gift over op NL92 BUNQ 2061 3563 70 onder vermelding van "Noodhulp Oekraïne".

Alvast heel hartelijk dank!