Barneveld helpt Oekraine

Sinds het uitbreken van de oorlog met Rusland, zijn er vele Oekraïners op de vlucht geslagen. Stichting TOF is op dinsdag 1 maart 2022 gestart met het inzamelen van hulpgoederen. Al jaren zijn er contacten in Roemenië met een stichting die op dit moment een opvang locatie voor ca. 200 vluchtelingen uit Oekraïne in gereedheid brengt. Een aantal dagen is er met man en macht gewerkt aan het inzamelen en sorteren van hulpgoederen. Donderdagavond 3  maart 2022 is het eerste hulptransport vertrokken vanuit Barneveld naar de opvang locatie vlakbij de grens met Oekraïne. Inmiddels zijn er 25 transporten gegaan en is hulp nog steeds keihard nodig. Helpt u mee?

2 maanden na het uitbreken van de oorlog is de vrijwilligersgroep hard gegroeid. Ieder inzamel moment mogen we weer helpende handen ontvangen, de Facebookpagina word intensief beheerd, in de winkel staan elke dag weer een heel team van vrijwilligers klaar, en ook alle buddy's en chauffeurs die telkens weer klaar staan. En niet te vergeten alle sponsoren. Kortom, samen staan we sterk. Iedere kleine schakel is er 1 waar we onze Schepper en Vader ontzettend dankbaar voor zijn.

Benieuwd hoe u kunt helpen?